Sayfalar

24 Nisan 2011 Pazar

Efe 2 Yaşında



Bugünlerde mutfağa sadece zorunlu olarak öğün yemeklerini hazırlamak için uğruyorum . Nedense kendimi bir türlü Efe'nin doğum gününden beri mutfağa veremedim ...

Hava şartlarından dolayı zamansız elektirik kesintisi yaşıyoruz.Bu yüzden fırını çalıştırmaya korkuyorum, haliyle canım elimi una bulamak istese bile şartlar izin vermiyor :(((

Bende sizleri 13 Martta oğlumun doğum gününden kalma bir lezzetle başbaşa bırakıyorum ...

Not1 : Pasta yapımında tarif için tüyolar veren arkadaşım Füsun'a çok teşekkür ederim .
Ayrıca benimle birlikte yorulan Kadriye ve Mehtap iyi ki varsınız ...

3 yorum:

  1. efeciğime hayırlı yaşlar olsun canım benim.Rabbim sağlıklı,huzurlu,başarı dolu hayırlı bir ömür nasip etsin anneciği ve babacığı ile...yerime koklaya kokalaya öp muhteremcim...
    hayırlı geceler canım.izmirden kucak dolusu sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. Efe'de pek beğenmiş pastayı anlaşılan,bakışlara baksana :))
    Hep gülsün böyle ...
    Hep gülün ...
    Biraz geç olmakla beraber kutlarım doğumgünü çocuğunu,o yanakları yeriiiim .

    YanıtlaSil
  3. Yeşim ablacığım güzel dileklerin için çok teşekkürler , koklattırmıyor ki kendisini , çok coooll takılıyor eyvallahı yoktur :)) Sevgiler ...

    Sevdiye abla , pastayı beğendi ama şekerli tatları sevmiyor bir lokma bile yemedi :) dünyadaki herkes gülsün yanında bizde ...

    yanak konusuna gelince, vücut cılız yanaklar tombik anlamadım gitti :))

    YanıtlaSil