Sayfalar

27 Mart 2011 Pazar

Meyva Soslu Kurabiye




Tarifi daha önce çookk okudum ama denemeye cesaret edememiştim , acaba bizim evde ki kurabiye canavarı beğenir mi diye çok düşündüm :)Önceki günlerde balböcükler yapınca bende hevesleniverdim ve yaptım . İyi ki de yapmışım ne kadar güzel oldular , her yiyen önce içinde ne olduğunu anlamadı , söyleyince de şaşırdı :)))
Zaten yeşim abla bizi hep şaşırtmıyor mu ???

Tarifi aynen yazıyorum

1 paket meyva sosu toz halinde
8 yk pudra şekeri
1 su bardağı sıvıyağ
aldığı kadar un
dilerseniz gıda boyası ( ben kullanmadım )

Tüm malzemeleri karıştırıp ele yapışmayan kıvamda bir hamur yoğuruyoruz ve istediğimiz kalıpla şekillendiriyoruz. Ben Antep'ten aldığım kerebiç kalıplarını kullandım . 150 ' fırında her kurabiye de olduğu gibi üzeri çatlayana kadar pişiriyoruz. Soğuyana kadar tepside bekletip afiyetle yiyoruz ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder