Sayfalar

23 Mart 2011 Çarşamba

Etamin İşlemeli Tepsi


Yine bir etamin işim :)çerçeve olarak duvarda asılı kalmasın tepsi yaptırayım dedim sonra kullanmaya kıyamam diyordum ama kullanıyorum (:

Şablonu gazetelerin verdiği dergilerde görmüştüm hemen yapmaya başladım ama şimdilerde gördüğüm şablonlar beni işle diye bağırıyor ...

Tuhafiyeye her ip almaya gittiğimde dergilerin içinde kayboluyorum , her defasında alıyorum ama hepsini kucaklayıp alasım geliyor :)
Elinde değişik şablonları olan bloğ arkadaşlarım , şimdilerde benim gibi dağ başında yaşayıp dergi alamayan için şablon eklerseniz çoookkkk mutlu olurum . Benim de elimde güzel şablonlar var ama tarayıcım yok :( Yeni bir modelle tanışıncaya kadar eldekilerle idare edeyim ...

5 yorum:

  1. Merhabalar,ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim,tam bakamadım ama Ben'de Siz'in bloğunuzu sevdim,görüşürüz artık sık sık.
    Meserret'in (çarpı işi pano) şablonunu istemişsiniz,ilk fırsatta göndereceğim...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , bloğu beğenmenize ayrıca çok sevindim . Böylece daha sık eklemeler yaparım :) Ayrıca meserret ile en kısa zamanda görüşürsek çok seviniriz (-:

    YanıtlaSil
  3. gmail adresinizi bırakmanız yeter ...oraya istediğiniz şablonları gönderirim seve seve :)

    YanıtlaSil
  4. ben de seve seve gmail hesabımı yazıyorum :)
    muhteremcicekguner@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. www.sezeralbum.com ziyaret etmenizi isterim

    YanıtlaSil