Sayfalar

23 Mart 2011 Çarşamba

Menekşe Sevdası

Ben bir menekşe sevdalısıyım , hele bir de mor renkte açtılar mı karşına geçer hayran hayran izlerim . Bir ara menekşe yetiştirdirmeye çalıştım ama evimin güneş alma saatleri ters olduğu için olmadı ... Bende bu sevdayı etaminle telafi ediyorum her menekşeyi işleyesim geliyor :))) Yine beğenerek aldığım DMC'nin masa örtüleri kitabından bir model . Yaklaşık 4-5 yıl önce aldığım bu kumaşı değerlendirmek adına modeli elime aldım baktım ki salon takımım bitivermiş :)))

Ben konuşmayayaım da resimler konuşsun di mi ???















Not : Evimizde 2 yaşında velet olduğu için evimiz pek bir süssüz :) çocuklar büyüsün hemen çekmecelerdeki eşyalar gün ışığına çıkacak ...

5 yorum:

  1. Çok zarif bir model ve işin içine emek girince kıymeti başka bir hal alıyor,tabii güzelliğide ...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , ben de severek kullanıyorum .

    YanıtlaSil
  3. nostaljik bir örtü olmuş.eskiden ne çok evde bulunurdu bunlardan

    YanıtlaSil
  4. Sevgili serpil , eve serdim ve evim hemen nostaljik bir havaya büründü ve çok şık duruyorlar . Eskinin kokusu bir başka ...

    YanıtlaSil
  5. morunu gördüm valla beğendim mordan da mı birşeyler yapsam acaba

    YanıtlaSil