Sayfalar

10 Şubat 2011 Perşembe

Uyduruk Pasta




aslında pastamız uyduruk olmayacaktı , tart pasta yapacaktım . Pastanın kekini yaptım ama nedense kalıptan dağılarak çıktı . Bende pastayı ortadan ikiye kestim ve ara katına damla sakızlı crem ole hazırlayıp kapattım. Görüntü kötü olabilirdi ama tadı herkes tarafından beğenildi.

Sizler yapmak isterseniz tarifi daha önce yayınlamıştım , eğer görüntü de güzel olsun diyorsanız tart pasta olarak yapmanızı tavsiye ederim.


Not: Fotoğraflar, bizi kısa süreliğine ziyaret eden kardeşimin objektifinden.

3 yorum:

  1. Bende damla sakızlı creme oleyi geçenlerde bi pastamda kullanmıştım, çok güzel oluyor ve sizin pastanında tadı muhteşem olmuştur eminim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili seçil , teşekkür ederim . Blogunu incelemeye aldım ve en kısa zamanda tariflerin denenecektir emin olasın :))

    YanıtlaSil
  3. bu pasta çok ilginçti... dışı kakaolu içi damla sakızlı... sakız ve kakao hımm.... bu pastayı yerken gözlerinizi yawaşca kapatın damağınızda damla sakızı gezinsin ve kakaolu dışı da içinde bir enerjiye dönüşsün...=) esmer bir kızla oturup boş boş çene çalmak gibi kakolu damla sakızlı pastayı yemek işin özeti bu... ne zman ki pasta bitiyor... rüyadan uyanıyorsunuz.... boş bir havuza balıklama atlar gibi dargeçite çakılıyorsunuz... dargeçitte her şey bundan ibarettti..=)

    YanıtlaSil