Sayfalar

8 Eylül 2011 Perşembe

Sizlere ömür bilgisayarımın şarj aleti öldü :))

Ben naparım bu dağ başında netsiz diyip, arkadaşın evdeki eski bilgisayarına kısa süreliğine el koydum :) Biraz önceki yazımda şekerpare paylaştım , güzel resimler çektim tam bilgisayara yükleyeceğim anaaa bu benim laptop değil ki!!! Tatlıyı afiyetle yedim , çok güzel olmuştu . Benim afacan oğlum bile 1 adet yedi ( yalnız Tv'de karayip korsanlarına dalmıştı bence ne yediğini bilmeden yedi ) Neyse yedi ya önemli olan o di mi ? şidilik hangi siteden toshıba şarj aleti alsak diye arkadaşımla arayış içerisindeyim . Eşim olsaydı şimdi sipariş geçmişti :(( Ben bu konulara tamamen uzak olunca biraz uzun sürecek gibi ... Olsun resimleri sonra eklerim

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun!! Kısa zamanda tamir edilir umarım.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim , bende kısa zaamanda olmasını umut ediyorum :)

    YanıtlaSil