Sayfalar

10 Eylül 2011 Cumartesi

aaa ben bunları da yapmıştım di mi ???

Hala bilgisayarıma şarj aleti almadım sebebi maddi :(( kartımın hesap kesim tarihi dönsün öyle alacağım ( malum bu ay Efe için bayaaa bir para verdim Doktora ) . Şimdi hastane de nöbet tutuyorum, hasta aralarında sürekli takıldığım Kadınlar Kulübünde eskiden yapmış olduğum etaminlerimi gördüm ve sizleri bundan mahrum etmek istemedim :))
Masa örtüsünün modeli annemin ( kayınvalidemin) çeyizinden , annem yatak örtüsü olarak işlemiş ben masama örtü yaptım, ara sıra mutfak masasında da kullandım. Bence çok basit ve şık duran bir model biraz kullandım sonra kaldırdım yenilerini sergiledim, kış geliyor sandıktan çıkarayım ben :) Sehpa örtüsü ise benim ilk yaptıklarım arasında,sehpanın kenar bordurünü annem dikti. Ne zaman işlediğimi hatırlamaya çalıştım ve buldum :)2006 yılında evlendikten 1 ay sonra işlemiştim ve bayaa bir sehpada kalmıştı. Şimdi yine gün yüzüne çıkarayım.
Bu arada kullandığım kumaş çok güzeldi , ben şimdi bu kumaştan bulamıyorum. 2006 yılında Adana'da bir mefruşat mağazasından aldım, temmuz ayında aynı yere gittim kumaşı hatırlamıyorlar bile :))) hiçbir yerde bu kumaştan bulamadım halbuki ne kadar ucuzdu :)



9 yorum:

  1. İyi ki yapmışsın :) çok güzel olmuşlar ;)

    YanıtlaSil
  2. tarchin , iyi ki di mi ?
    teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık olsun

    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Bursa keteni gibi birşey galiba, ne güzel işlemişsin, kullan tabii, insanın gözü gönlü açılıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Muhabbetsofrası, teşekküler ...

    Banu abla, Bursa ketenimi bilemem ama hep çok güzel bir kumaş hem de ucuzdu bulursam bir top alacağım :)) bu aralar gözüm gönlüm bunlarla açılıyor ...

    YanıtlaSil
  6. Thank you for visiting my blog.
    I was very happy to be a follower of the turkey.
    Regards,
    Cleozinha
    Florianopolis, Brazil

    YanıtlaSil
  7. I loved her embroidery in cross stitch.
    They're beautiful.
    Cleozinha
    Florianopolis Brazil

    YanıtlaSil
  8. Muhteremcim etaminlere bayıldım, bende çok seviyorum.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Sare Hanım ...

    YanıtlaSil