Sayfalar

11 Şubat 2012 Cumartesi

Kedi Dili Tiramisu


Çok uzun zamandır kedi dillerini bu şekilde servis etmek istiyordum kısmet bugüneymiş. Bazı tereddütlerim vardı ama Cafe Portakal bana cesaret verdi :)
Bende kendimce değişiklikler yapıp bu hale getirdim .

Malzemeler

2 paket kedidili
1 su bardağı kadar şekersiz necsafe

Kreması için

3 su bardağı süt
1.5 çay bardağı şeker
1 çay bardağı un
2 yemek kaşığı nişasta
1 paket tozşanti
50 gr terayağı
100 gr labne peyniri

ara katlara muz ve çikolata parçaları

Öncelikle kremayı hazırlıyoruz bunun için ;
Süt, şeker, un ve nişasta karıştırılıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir . Pişen kremaya tozşanti, tereyağı, vanilya ve labne peynri ilave edilip mikserle 5 dk çırpılır.

Kelepçeli kalıbımızın kenarlarını strej flim ile kaplıyoruz , kedi dlinin alt ucunu 3cm kadar kesip şekerli olan tarafını kahveye bandırıp ( fazla beklemeyin 1 sn kadar )kalıbın kenarlarını kaplayın , kestiğiniz kedidili uçlarını kalıbın tabanına yerleştirin ve üzerine kalan kremanın yarısını dökün üzerine muz dilimleri ( ya da başka meyve ) ve çikolata ekleyin. Tekrar üzerine kedidili ile kaplayın en son kalan kremanın hepsini pastamızın üzerini kaplayın ,ben son olarak çikolata ile süsledim siz zevkinize göre süsleyebilirsiniz. Pastamızı 1 gece beklettikten sonra servise sunmanızı tavsiye ederim .

4 yorum:

  1. oo harika olmuş canım orda olup yemek vardı o pastadan:))afiyetle sevgiler

    YanıtlaSil
  2. beni cesaretlendirdiğiniz için teşekkür ederi ,sizinde katkılarınızla bu görüntü ortaya çıktı :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar. ziyaretiniz ve pastalarımı beğendiğiniz için çok teşekkürederim. arabalı pasta için, araba modelini yağlı kağıt üzerine yani yağlı kağıdı kopya kağıdı gibi kullanıp çizidim. daha sonra eritilmiş çikolata ile çizilen yerlerden kontür geçip buzdolabında dondurdum ve donduktan sonra çikolatayı yağlı kağıttan sıyırıp pasta üzerine yerleştirdim. biraz zor bir işlem, çikolata ince olduğu için kırılmalar oluyor ama daha sonra tekrar çikolatayla bozulan yerlerini düzeltmek mümkün, kolay gelsin ve şimdiden doğum gününüz kutlu olsun. iyi akşamlar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR TEBRİK EDERİM

    YanıtlaSil