Sayfalar

1 Eylül 2013 Pazar

Şeftalili pasta

Pasta yapmayalı çok uzun zaman olmuş gibi , iyi ki oğlum için hayırlı olsun ziyaretli oluyor yoksa pasta yapmayı unutacaktım . Tarif daha önce de yapıldı  ama az cok değişiklikler var  ...


Kek için malzemeler 

2 yumurta 
1 çay bardağı şeker 
1 çay bardağı süt 
1 çay bardağı sıvı yağ 
2.5 çay bardağı un 

kabartma tozu vanilya 









üzerine Dr. oetker deam ole ve tart jöle



Kekimizi sırasıyla çırpıp 170 derecede 15 dk pişiriyoruz ( dikkat edin hemen pişiyor) pişen keki çemberin içerisine yerleştiriyoruz . Üzerine   Dr. oetker deam ole tarifte ki gibi hazırlayıp  döküyoruz şeftali  ile süslüyoruz en son kata tart jöle yi tarife göre hazırlayıp meyvelerin üzerine gezdiriyoruz. 1 gece dinlenirse daha güzel oluyor.

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim,
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim:
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende sizi izlemeye aldım

      Gaziantep ten sevgiler ...

      Sil